22 April, 2006

SANT JORDI EN DIUMENGE

Demà es diumenge 23 d'Abril, això vol dir que les botigues, els forns, els bancs ...tot excepte les paradetes de llibres i de roses estaran tancades. Això vol dir que aquest any no tindré ni la rosa de consolació!!!! Es trist. Pel Dia dels Enamorats, a Catalunya, quan algú et pregunta l'excusa inmediata és dir "no, jo celevro Sant Jordi, això es una americada consumista" JA JA, si estigués enamorada segur que ho celebraria. Ara, dilluns quan em preguntin "ja et van regalar la rosa?" s'em possarà cara de tonta, un somriure d'aquells de tot arrugat, celles aixecades i "...si es clar" a tothom li regalen una rosa per Sant Jordi i per dintre serà com si jo mateixa em fotés una punyalada. I potser el pitjor es que jo, que compro llibres constantment, demà no en regalaré cap per que es clar que compraré algun per mi però no se si compta. Amés, aquest passeig anual per les paradetes de les Rambles veient a tothom agafat de la maneta amb les roses a la mà i jo comprant-me un llibre, preferentment no un best seller i dient "si per regal" amb un altre somriure arrugat...auqetses són les coses que fan necessari un novio. I es clar com es diumenge, aquest any ni per mail...brrrr

No comments:

SiteMeter