18 April, 2006

SEMIFINAL DE LA CHAMPIONS

Avui hi ha futbol, Milan-Barça, semifinal de la Champions, no mola veure-ho en un bar i no tinc ni plus ni pay per view. L'alternativa el PPLive però no hi ha forma de enganxar-ho. Van uns quants partits que ho intento i res, començo a pensar que és una llegenda urbana, que aquestes instruccions quye de tant en tant em reenvia algú no és més que SPAM maliciós. Amés que no em mola conectar-me a webs en xinés o en malaio i acceptar missatges allà on imagino que diu ok. Ves a saber que estic acceptant! Qulasevol dia s'em presenta un xino a casa i diu que es el meu marit i que vig acceptar el SI QUIERO en un reality de HongKong. bueno, vaig a intentar-ho, ara con el click recomendado para rezagados... Be tant se val m'empassaré qualsevol cosa que fagin a la tele. Apart d'això, fa uns dies vaig demanar una pujada de sou, el meu cap em va assegurar que em diria alguna cosa, jo esperava un no per començar a moure el cul i buscar una feina, la resposta va ser: "lo miraré, te digo algo" amb cara de te lo prometo por snoopy, que mi jefe es muy pijo. Pues ara resulta que el tio pira de l'empresa!!! I a sobre li regalan unos gemelos de Loewe! Je, veurem a veure si em diu alguna cosa abans de marxar. I del que el substituirà...ja anire comentat, d'entrada, les dos paraules que millor el descriuen es: maquiavèlic i manipulador. Petons a tothom i Visca el Barça

1 comment:

Anonymous said...

preberite celoten blog, kar dober

SiteMeter